Slik ser styrkeprogrammet mitt ut

Jeg sa jeg skulle legge ut styrke programmet mitt, slik ser det ut. Det er satt opp av ei som er utdannet treningsveileder ved NIH og hennes samboer som har mange års erfaring innen trening generellt. 
(Takk til Mariann og Bjørn for god hjelp.= )  )
Antall kilo har jeg prøvd meg frem til ved første gangs trening på programmet. Og som dere ser er det ikke spesiellt tunge vekter enda ihvertfall, men det kommer seg nok.=)
Helkroppsprogrammet mitt

BRYST
Benkpress 25 kg  evt Brystpress i maskin  15 kg  15 x 2
Flies    55 kg    15 x 1

RYGG
Nedtrekk bredt grep   28 kg    15 x 2
En håndsroing    10 kg   15 x 1

BICEPS
Hammercurl   8 kg   15 x 1
TRICEPS
Pushdown      30 kg    15 x 1

SKULDRE
Militærpress  5 kg       15 x 2

BEN
Benpress     75 kg     15 x 2
Leg extension    50 kg  15 x 1

MAGE
Sit ups 
Planke

Før jeg starter på styrke biten skal jeg gå/løpe/ jogge på mølle, elipse eller sykle i 30 min for mest mulig fettforbrenning.







Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Tessa82

Tessa82

33, Stange

33 år, mor til to gutter på 6 og 1 1/2 år, samboer. Driver for tiden med livsstilsendring noe som innebærer både et sunnt kosthold og trening. Blogger en del om dette og andre ting jeg måtte ha på hjertet.

Kategorier

Arkiv

hits